Wednesday 4 September 2013

Vita-Lea® Iron Formula

Hari ni saya nak share sedikit info mengenai Vita-Lea® Iron Formula, salah satu produk Shaklee.
Vita-Lea® Iron Formula dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang sangat diperlukan bagi orang dewasa. Ia juga kaya dengan iron (zat besi) dan ia sesuai bagi yang sering mengalami masalah pitam, mudah pening ataupun Anemia.
Zat besi merupakan unsur logam besi dalam badan yang diperlukan oleh kebanyakan organisma kecuali sebahagian kecil bakteria. Bagi manusia, zat besi diperlukan dalam pembentukan sel darah merah, iaitu hemoglobin (HB). 
Paras HB saya sentiasa rendah, lebih-lebih lagi masa saya mengandung dulu. Jadual harian saya yang sentiasa non stop sebagai ibu dan isteri bekerja memang selalu buat saya penat dan letih. Faktor-faktor seperti ini lah yang buatkan saya juga amalkan Vita-Lea® ini.
Anda mahu sihat dan kekal cergas macam saya? Boleh pm, email dan sms/whatsapp saya kalau nak info lanjut.

Shuhaily Shuhaimi | ID Shaklee : 972444
PM Facebook : Shuhaily Shuhaimi
Email : shuhaily.shuhaimi@gmail.com
SMS / Whatsapp : 013-3708887

No comments:

Post a Comment