Thursday 4 September 2014

Supplement Shaklee Bagi Penghidap Resdung

Apa itu resdung?

Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.
 
Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.  

Resdung atau seduan(sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit atau antibodi seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung / hama) yang terus merebak dalam tubuh pesakit.

Percayakah anda resdung adalah penyakit yang berpunca dari parasit demodex atau apa yang dipanggil sebagai ulat resdung. Terdapat kira-kira 44 jenis resdung! Masalah resdung berpunca dari alahan terhadap habuk,debu, pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Penyakit resdung boleh membawa MAUT!!!

 

Supplement Shaklee yang dicadangkan untuk penghidap resdung ini ialah Alfafa Complex, B Complex dan Vitamin C dari Shaklee.





Jika inginkan kesan yang lebih bagus, anda digalakkan untuk menambah 2 lagi supplement iaitu ESP (Soy Protein Isolate Powder) dan Vitamin E.

ESP dapat mempercepatkan penyerapan supplement yang diambil. ESP juga membantu anda untuk mendapatkan kulit yang lebih gebu. Gabungan ESP dan Vitamin E dapat membantu memudarkan parut di kulit.

TIPS : Selain dimakan, Vitamin E juga boleh disapu di sekeliling muka semalaman bagi membantu mengecutkan jerawat akibat resdung yang tumbuh di muka. Buat masker ESP + Vitamin E pun boleh. Rujuk di sini untuk mendapatkan langkah-langkah membuat masker ESP + Vitamin E.


 
Info harga dan kuantiti :
Alfafa Complex (S) berharga SM RM53.75 / SS RM56.25 sebotol dan mengandungi 330 biji.
Alfafa Complex (L) berharga SM RM97.50 / SS RM102.50 sebotol dan mengandungi 700 biji.
B Complex berharga SM RM53.75 / SS RM56.25 sebotol dan mengandungi 120 biji.
Vitamin C berharga SM RM92.50 / SS RM97.50 sebotol dan mengandungi 180 biji.
ESP berharga SM RM150.00 / SS RM155.00 setong 850g.
Vitamin E berharga SM RM149.00 / SS RM154.00 sebotol dan mengandungi 120 biji.

Untuk dapatkan harga yang lebih murah, daftarlah menjadi ahli dengan yuran keahlian RM75 sahaja seumur hidup. Anda layak membeli barangan Shaklee dengan harga ahli pada bila-bila masa.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pembelian. Sebarang pembelian dari saya, anda layak untuk mendapatkan konsultansi secara percuma.
 
Shuhaily Shuhaimi | ID Shaklee : 972444
PM Facebook : Shuhaily Shuhaimi
Email : shuhaily.shuhaimi@gmail.com
SMS / Whatsapp : 013-3708887 
COD : Mersing, Johor


No comments:

Post a Comment