Sunday 28 September 2014

Zinc Complex Metabolik Semulajadi

Zink ialah mineral penting yang terkandung dalam setiap sel tubuh kita. Ia mengaktifkan tindakan hampir 100 jenis enzim, iaitu bahan-bahan pencetus tindak balas biokimia dalam tubuh anda.

Zink Complex Shaklee membekalkan zink, bahan utama untuk kesihatan yang sempurna dan amat diperlukan untuk metabolisme karbohidrat, lemak dan protein. Zinc Complex juga merupakan sumber kalsium yang berkualiti untuk kesihatan keseluruhan badan anda.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap  Sistemik Lupus Eritematosus (SLE)  hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.



Di antara kebaikan Zinc Complex Shaklee ini adalah : 
- Membantu mempercepatkan pemulihan luka.
Sangat baik untuk mereka yang mengalami kecederaan dan ibu selepas melahirkan. Ia juga disarankan untuk diambil oleh ibu-ibu yang berpantang selain daripada vitamin yang lain iaitu Vitalea, B Complex dan Vitamin C. 
- Membantu masalah jerawat 
Zink sangat berkesan untuk mengecutkan jerawat. 
- Membantu masalah keguguran rambut 
Kebanyakan ibu selepas melahirkan anak dan yang menyusu badan mengalami masalah keguguran rambut. Pengambilan 1 tablet zink sehari boleh membantu. 
- Membantu sistem imun berfungsi dengan lebih berkesan
Sebab itulah mereka yang selsema disarankan mengambil vitamin c dan zink. 
- Rahsia kelelakian 
Zink berupaya meningkatkan bilangan sperma yang berkualiti. Sperma yang kurang akan mengganggu kesuburan dan menyukarkan pasangan untuk mendapatkan cahayamata. Bagi pasangan yang mengalami masalah kekurangan sperma, anda disarankan untuk mencuba mengambil zink bagi mengatasi masalah tersebut. 
Testimoni Zinc Complex :



Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pembelian. Sebarang pembelian dari saya, anda layak untuk mendapatkan konsultansi secara percuma.

Shuhaily Shuhaimi | ID Shaklee : 972444
PM Facebook : Shuhaily Shuhaimi
Email : shuhaily.shuhaimi@gmail.com
SMS / Whatsapp : 013-3708887
 
COD : Mersing, Johor

No comments:

Post a Comment